»Priložnost, da posnamem film o njegovem okrevanju prihaja v kritičnem trenutku. Navdaja me z upanjem.«
»Banalnih in enostavnih besedil, se, potem ko sem že osvojil strokovno znanje, nikoli nisem rad loteval.«
»Vzporedno z insceniranimi pripovedmi pa so se z enako, če ne celo večjo intenzivnostjo odvijala polemična preučevanja socialistične realnosti z dokumentarnimi filmskimi sredstvi.«
»Bičku se je uspelo s filmskimi sredstvi približati intimi družinske skupnosti, njihovim medčloveškim odnosom na osupljivo resničen način in z ogromno mero umetniške in etične občutljivosti. Humanizem Bičkovega filma izziva bistvo gledalčeve lastne človeškosti, ko si upa brez lažnega moraliziranja in odvračanja pogleda od mučne problematike običajno nevidnih ljudi pokazati dostojanstvo filmskega subjekta.«
»V mojih sanjah raste vsako noč drevo«
»V dokumentarnem filmu je to prvo pravilo, kajti če tečeš, je zgodba vedno za teboj, nisi osredinjen. S karakterji se moraš zbližati, ne spoprijateljiti, ampak samo zbližati; lahko pa se tudi sovražite – to je dobro za dokumentarni film.«
»Fotografinja v filmu govori tako o svojem zasebnem kot poklicnem življenju.«
»Poškodovani delavci zrejo v nas. Kako se počutijo? Kakšni so njihovi upi? Kaj jim prinaša prihodnost? Vsaka guba na obrazu je odraz življenja.«
»Ker si nisem mogel privoščiti profesionalne ekipe, sem bolj kot ne vse naredil sam. Od raziskave, pisanja tekstov, branja, zbiranja sredstev, montaže, vsega.«
»V prvem delu je v ospredju, kaj sploh je tropski gozd, zakaj je pomembno, da ga ohranjamo, v drugem delu pa so v ospredju projekti v Kostariki, kako pogozdujejo te zapuščene plantaže, ki so jih zdesetkali v času United Fruit Companyja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju